Event z pomysłem

Mimo znacznego rozwoju event marketingu wciąż wiele firm nie dostrzega wielkiego potencjału jaki drzemie w wykorzystywaniu imprez w promocji marki i budowaniu stałych i silnych relacji z konsumentami.

Gdy dawne metody zawodzą sięgnijmy po coś skutecznego…
Tradycyjna reklama już właściwie nie działa. Konsumenci deklarują, że nie wywiera ona na nich pozytywnego wpływu, a wręcz irytuje. Skoro dawne metody już się nie sprawdzają trzeba sięgnąć po nowoczesne rozwiązania.

Niech poniesie Cię wyobraźnia
Event marketing jest tak szerokim pojęciem, że można tym mianem określić wszystkie zorganizowane wydarzenia od targów branżowych, przez konferencje, gale, bankiety z wręczeniem nagród, po rozdawanie materiałów promocyjnych przez hostessy czy szczudlarzy. Możliwości jest wiele, a realizacja zależy od specyfiki firmy i celu jaki chcemy osiągnąć. Najważniejsze jest, by nie ograniczać się do utartych już schematów, a starać się stworzyć niepowtarzalne wydarzenie związane ściśle z tożsamością marki.

hands (sxc.hu)

hands (sxc.hu)

Dobry pomysł i staranna realizacja
Zorganizowanie dobrego eventu zaczyna się w momencie stworzenia oryginalnego pomysłu. Później należy już tylko ułożyć szczegółowy plan działania, (oczywiście w oparciu o dostępne na ten cel finanse) i konsekwentnie wcielać go w życie. Ważne jest, by miejsce i jego wystrój były dostosowane do rodzaju wydarzenia i specyfiki firmy. Nie można zapomnieć o wszelkich szczegółach technicznych oraz zorganizowaniu muzyki. Istnieje bardzo szeroki wybór, jedni decydują się na DJ’a, inni wybierają specjalny zespół na event. Nie jest to łatwe, bo oprawa muzyczna ma kluczowe znaczenia dla atmosfery wydarzenia, dlatego zadbajmy o to, by repertuar dobrze komponował się z motywem przewodnim i charakterem imprezy.